Sabtu, 16 Januari 2010

Tipu Daya si Penyembah SYAITANIROJIMM..


Alhamdulillah..bersyukur aku kehadrat ALLAH.macam jadi dah sekarang ni.Orang tua² kata dunia nie dah tua,tunggu masa jer nak hancur berkecai.macam petanda dah di tunjukkan oleh ALLAH s.w.t dengan kekuasaannya.Tragedi demi tragedi menimpa seperti gempa bumi,tsunami,perang dan yg terbaru ni penggunaan nama ALLAH oleh org bukan ISLAM.haihhh..di mana kemasyuran ISLAM dahulu sehingga 3/4 daripada bumi ini di takluki oleh org² ISLAM.

kat belog nie kat dalam catatan ni.aku nak berkongsi satu belog yg telah aku singgah.cantik dan menarik catatannya.Alhamdulillah ALLAH telah memberi petunjuk ttg kepalsuan dan kejahatan org yahudi(penyembah syaitan) ini.sebenarnyer org² ISLAM telah lama di tipu dayakan oleh yahudi lakhnatullah.

daripada pembikinan filem² sehinggalah penggunaan barang² untuk kegunaan org ISLAM.sebagai contoh filem harry potter,event besar musik malaysia dan jugak sejadah yg kita dan aku gunakan.ader sesetngah yang mempunyai lambang pergerakan yahudi hanya kita sahaja yg tak perasan ttg hal ni.aku harap korang dapat lah spent time untuk membaca article² yg ader kat  belog ini..

Sila tekan sini

0 Comments: