Khamis, 3 Februari 2011

Berjalan-jalan bersama si Dia..

hi semua...





Lama dah tak update blog ni. Rasanya dah nak usang dah ni. Tapi takpe sempena CNY ni, InsyaALLAH aku akan update sentiasa blog ni. Itu pon kalau tiada aral melintang atau tiada program di luar. Mesti korang teruja kan baca tajuk entry ni.hehehe..

Semalam tido lewat,mata taknak pejam pulak.Golek kanan,golek kiri,golek depan dan golek kebelakang pon tak boleh nak tutup lagi mata ni. Last-last pergi amik wuduk terus solat sunat. Tenangkan diri orang kata malam-malam ni..Okaylah mesti korang dah penat kan baca mukadimah yang panjang lebar ni.Jom kita mulakan pengembaraan ini.

Okay pagi tadi bangun awal sangat dalam pukul 6.00 pagi dah terbangun padahal baru lelapkan mata pukul 4.00 pagi.Mana taknya tetiba pintu di gegarkan oleh seseorang.Terus terbangun macam robot,cerah terus mata.huhuhu.Ingatkan ada apalah yang berlaku kan..

Hampir terlupa pula yang pagi ni ada date.Korang nak tau tak dengan sapa aku date.Orang yang aku date pagi tadi sangatlah istimewa dihati aku.Tiada pengganti lagi dah kalau ilang.Kalau ilang konpem aku akan menangis selama sebulan dan mungkin memerlukan masa yang lama untuk pulih seperti sedia kala.WAHHH..gila istimewa kan orang nie kat hati aku.Mesti korang rasa aku poyo atau nak show off kat blog nie.Tapi takperlah..aku tak kisah pon..masing-masing ada pandangan masing-masing.hee..

Okay korang nak tgk tak sapa??Aku akan upload gambar nanti...:)
Nantikan entry seterusnya..:]


P/s:Jenguk-jenguklah second blog aku di SINI



4 Comments:

ask me said...

i know...i know...

the one and only..

Mummy!

EryTaleb said...

jeng jeng jeng..hehehe...
secret..to be continue..:)

MellaJue said...

haha cepat cepat upload gambar :O

EryTaleb said...

ye ye..sabar eh awakk