Isnin, 28 Mac 2011

GEMPAR! Bra dan Panty hilang tiba tiba.



Gempar..! Berita menyiarkan kes kehilangan baju dalam budak budak perempuan. Terkejut den dengar berita tu.Terus cepat cepat duduk depan TB.HAHAHA..laju jer bila berita camtu masuk..hehee.takdelah cuma nak tau dgn lebih lanjut jer..cewahhh..cover line balik..



Cerita dia camni, pada suatu hari burung burung pon berkicauan.Tepat jam 8 malam semalam.Tetiba ada budak perempuan menjerit.Kecoh satu blok dengan jeritan jeritan yang mengasyikkan.Rupayna ada sorang lelaki di dalam blok perempuan tersebut.Budak tu nampak lelaki tu sedang mengendap bilik budak perempeuan dan cuba untuk masuk bilik tu.Memang gila lah.Cuba korang bayangkan jam 8 malam tu budak budak perempuan tgh buat apa?haha jeng jeng jeng.Puaslah dia kan.Tapi itu tak penting.Skrg ni apa motif beliau berbuat bergitu??

Eeeeeeeeeeeeee..HORRORNYAAAAAAAAAAAAA~



5 Comments:

Aisya J said...

HAHHAHAHA!!!!

LittleGurl said...

tak suke la lelaki suke mengendap ne. taw la sbb attract ngn pompuan kn. tp mengendap tu mksudnye yg si lelaki sdiri menggatal nk tngop pdhl si pompuan bknnye tau pom. ish ish. kalo tertangkap lelaki cmtu,ase mcm nak cekik kuat2....~

ask me said...

tu dh terlampau HORNY tu...

tu la org selalu cakap...jangan menilai buku dari kulitnya.

perwatakan nampak baik..tp sanggup buat cmtu...sedeyh je kalo parents die tau...

Farah D said...

senyap senyap sudah . haha

EryTaleb said...

To :

Farah D:: hahaa..nama di rahsiakan..awak pon tau ker??

ask me:: tu lah..rambut sama itam tp hati lain2..munglin parent dia akan terkejut klu tau..sedeh mesti punyer..

Littlegurl:: haha..tu sumer sbb diri sendiri..tak tahan dgn godaan yg datang..bisikan syaitan lagi..tp tu lah kesian kat gurl yg kener ngendap tu..

aisyah::wahh..besarnyer gelakkk..