Ahad, 4 September 2011

Tentang AKU

Okay serba sedikit tentang Si tukang karut ini...



Nama yg diberi adalah Hairy. Boleh panggil Ery.
Berasal dari Johor, Adat temenggong.
Aku punyai darah campuran yang banyak sampai aku pon tak tau. Tapi yang penting Cina + Bugis + + +
Aku anak yang ke - 4 dari 5 beradik.
Masih belajar dan akan terus belajar.
Aku masih bujang dan tidak mempunyai kawan perempuan istimewa lagi. Tapi sumer orang cakap aku ader awek, girlfriend bagai. aku pon tak tau kenapa. Kalau korang tak tau jangan cakap eh. 
Bercita cita tinggi untuk menjawat jawatan tinggi kelak.InsyaALLAH...
Aku punyai keluarga yang sederhana tapi bahagia.
Ayah dan mama aku sudah bersara tapi mama masih lagi kerja.camner eh?korang pikir sendiri.
Diri aku yang dulu dan sekarang amatlah berbeza.
jika dulu aku dikenali sebagai org yang banyak cakap, tapi kini aku lebeh kepada pendiam dan hanya pada org tertentu sahaja aku bertukar.
Aku dulu dikenali sebagai peramah gila, tp sekarang aku jadi peramah jer.
Aku dulu suka berjalan-jalan, tp sekarang aku lebeh suka duduk rumah jer.lebeh aman dan damai.
Aku sekarang mencari seseorang yang aku nak jadikan puteri dalam hidup aku.


Kepada yang berkenaan:
Aku takder teman istiemewa sebagaimana yang kau anggap.Aku ramai kawan. Kau boleh tanya kawan kawan aku yang betul2 rapat. Mereka tahu akan keadaan aku. Berhentilah menunding jari kearah aku yang tak bersalah

0 Comments: