Selasa, 8 September 2009

Kepenatan & Kepuasan yg Melampau

Fuhhh.!!!Penatnyerrrrr..Da lamer aku tak bersukan.Malam tadi aku pegi main badminton dengan member lamer aku.haha..Aku pon tak sangka dia boleh tepon aku ajak main badminton.Dalam hati aku raser seronok sangat sebab aku ader benda nak buat akhirnya..maklumlah sebelom ni asyik membesarkan perut aku yang buleh dikatakan comel.hehehee..jgn marah yer...


Sambung kembali tentang permainan badminton tadi.Kami start main pada pukul 11.00 malam sampailah pukul 12.45 malam.Hari ni tak buleh main lamer² sebab org cina yang jaga court tu bebal(biasalah orang cina).Ader ker patut sebab dia nak bersihkan court tu dia minta kitorang benti awal.Grrrr...geramnyer.!!Member aku punyer abang tadi lagi sikit nak meletop.hahaa..klu tak jadi perang Sabil tadi kat court badminton.Maner taknyer cina celaka tu tutop lampu maser kitorang tgh maen.Bikin PANASSSSSS jer...

Dah abes tu aku pon nak trus balik.Tapi member aku ajak minum dulu.Aku pon pergilah.hahaa..kat sini ader citer best.Dia kater kat satu kedai makan ni ader awek lawa yang jaga.haaa.tp aku tak heran sebab aku punyer lagi lawa.hee..(sayang bini taw..setia pada yang satu :-))hurmm..Kami panggil tempat makan tu Bentayan.Aku pon tak tau kenaper orang ramai panggil camtu.haha..jgn tanyer..lalalaaa..

Okay..dah sampai tu aku pon duduklah amik tempat sumer..Aku order ais kosong dengan 100 plus sebab dahaga giler. Lepak² sambil borak² dengan member aku dan abangnyer.Abang member aku nie kepala memang okay tp panas baran.Maser nak balik dari kedai tu dia mengamuk giler dengan awek yg member aku cakap cantik tu (lihat perenggan atas).Maner taknyer awek tu jadi tunggul biler kami panggil minta kira dia wat DEK jer.Lamer² mengamuk lah kami tp aku tak lah.heee..nasib baik tak kener cepuk.Kalau tak cacat lah pompuan tu punye muker..Berlaku pertengkaran yg dasyat jugak..hohohoo..Tapi dapat di kawal dengan tenang..

Akhir sekali aku pon penat nak taip.Ni pon baru sampai umah trus mengadap "Lappy" aku yg tercinta.hahaa..itu sahaja yg ingin aku ceritakan.penat tak ilang lagi..

1 Comment:

Fahana Jamil said...

OUH.
i do love bentayan.
mknan kt stu sdap2.
plus murah.
hihihi