Isnin, 3 Januari 2011

Gempar Seorang budak ilang??!

GEMPAR !


GEMPAR !


GEMPAR !

hahaha...rilek rilek..ntah apa yang gempar pon aku tak tau.Tetiba jer gempar kan..Yer lah mana taknya ada budak nie dah lama ilang.Aku rasa korang mesti kenal dia.Ni aku nak bagitau korang sapa dia.Budak yang ilang tu aku pon tak kenal sangat tp orang ramai bgtau aku nama dia kan kan kan...

EryTaleb™

Agak-agak korang kenal tak??hahahaha...

Mesti korang rasa nak lempang..nak belasah..nak tumbuk..nak semuanya lah..
Aku sambung cerita lagi.Budak nie ilang sebab lama tak update blog dia.Dah bersawang dah blog dia nie.Kesian para follower dia yang tak seberapa tu..hihi..sory ya jgn marah(buat muka cute kejap  (><,)

Lepas ini aku akan update blog aku untuk tatapan umum untuk apa yang telah aku buat for the past few month..few ke??haha..lataklah...

Apa apa pon sila tunggu dan lihat ya..winkkkk*winkkk*

0 Comments: