Khamis, 20 Januari 2011

Teman sepermainanKu

Assalammualaikum wbt.

Okay!kali nie aku nak kongsi dengan kalian tentang teman sepermainanku ni.Mereka sangat comel-comel belaka. Diorang lah teman aku main di waktu petang di kawasan rumah aku hehe. Disini di blog aku yang hampir usang ni aku nak perkenalkan mereka bertiga.Nama tema mereka yang aku bagi adalah "the three stooges" hehehe..

okay taknak buang masa lagi.jom kita berkenalan..

 "The Three Stooges"

 Ini namanya Milky. Dia adalah yang sulung antara tiga ekor.
Kira macam abg long lah.Garang kan dia. =)
Dia ni suka main kaki orang.haha.
Masa aku tengah jalan nak pegi kat dia.Tetiba dia 
berlari kat aku terus gesel dan lepak kat kaki aku.hahaha.

 Yang ini pula di kenali sebagai Coco atau panggilan melayunyer 
Koko. Dia nie adalah yang kedua atau abg ngah nie. Dia nie 
spesis yang aktif dan sangat lah nakal. Susah nak tgk dia duduk diam.
Tapi dia sangat mendengar kata. =)

Huh! Yang ni kira yang bongsu antara tiga ekor. Dia nie di kenali
sebagai Whity. Comel kan dia.Telatah dia ni lah yang membuatkan
orang-orang sekeliling geram melihat dia. Dia ni sangat lembut orangnyer
dan juga nakal. Dia ada pakai celak sebelah mata.
 Bulu dia umpama kapas putis.Sangat lembut.


Kat bawah ni sedikit telatah "The Three Stooges".





Sekian dari saya...:)
sila komen entry saya..:)

6 Comments:

SHAFIZA MAT JUZAH ♫ said...

like the first one :)
cute !

A Y U A Z A M I said...

Ya Allah, comelnye, nak pinjam boleh? eeee geramnye tengok. huhu :D

EryTaleb said...

shafiza::thanks ya...

EryTaleb said...

ayuazmi::oh pinjaman tidak dilakukan di sini..hanya untuk tatapan sahaja :)..comelkan..lihatlah tuan dia..

ask me said...

Oh well...
male ke female semua tuh?

EryTaleb said...

ask me:: Mereka semua adalah male..:)